-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Fransk initiativ
Velkommen til de gamle
Samtidig som stadig flere byer introduserer lav-utslipps grenser, uten å tenke på historiske kjøretøy, dukker det opp et gledelig fransk initiativ.
Det er franske FFVE – takorganisasjonen som historiske kjøretøy samler seg under – som er i gang med å få de gamle til å føle seg velkommen.
Det de arbeider for, er å få franske byer til å sette opp dette skiltet, eller utstyre turiBst-informasjonene med dette budskapet.
Det står ganske enkelt at denne byen ønsker gamle kjøretøy velkommen.
Dette skal ikke bare bety at her har vi en by som slett ikke har tenkt å avvise gamle sjarmører selv om det kanskje er litt mer blårøyk enn det som er akseptert til daglig.
Forbudt med all motorisert ferdsel skal ikke gjelde de gamle. (Tenk hvilken ekstra attraksjon med et par gamle stasbiler parkert foran det lokale rådhuset).
Byen skal også ha et eget telefonnummer dit du kan ringe for å få hjelp hvis du har et problem (også mekanisk problem) og der du kan settes i kontakt med andre lokale gammelbil-samlere.
Og du får forslag til passende rutevalg i byens nærhet – på vei til den neste byen med tilsvarende holdning for eksempel.
Opplegget ble lansert i år. Det er alt for tidlig å si noe om dette vil bli en positiv gammelbil-feber over hele Frankrike.
Men uansett er det et godt initiativ der jeg ikke ser noen problemer, bare oppsider for alle.