-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Slutt for De Tomaso
Jeg var i Italia forrige uke, og blant mye av det morsomme jeg ikke fikk tid til, sto et besøk hos de Tomaso høyt. Men jeg fikk ringt ned for å høre hvordan det sto til. Takk, bare bra, Isabelle (enken) har bestemt seg for å pakke ned teltet. De Tomaso eksisterer ikke mer.
Han eide i løpet av sin karriere blant annet Ghia, Vignale, Motor Guzzi, Benelli, Innocenti og Maserati i tillegg til eget merke. Han gjorde store dealer med Ford og Citroën og med norsk-amerikanske Kjell Quale som kjøpte et av de siste prosjektene av ham – det endte også i grøfta (eller er gjenoppstått som MG Rovers superbil XPower SV).
Og selvfølgelig handlet han med Fiat, avtaler som han alltid endte på toppen av, i tillegg til at den italienske staten bidro med en rekke solide summer til prosjekter som av en eller annen grunn aldri ble noe av. Det siste prosjektet var å bygge en fabrikk i Crotone, langt syd i Calabria, der de skulle sette sammen modifiserte utgaver av den russiske UAZ firehjulsdriveren.
