-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Neste akt fra Kia
Konseptbilen ceed er forløperen for en ny modell i Golf-klassen fra Kia. Nå kommer pro_ceed, og oppskriften er nesten den samme.
Snart på veien
ceed skal presenteres i produksjonsutgave i Paris, og det første bildet av den 5-dørs kombikupéen har vi allerede presentert. Produksjonen starter i november ved den nye Kia-fabrikken i Slovakia, så i løpet av vinteren er nok de første bilene på plass i Norge.
En stasjonsvogn på samme plattform er også på trappene, og når Kia nå viser en tredørs pro_ceed forteller de at dette er en modell som kommer på markedet som tredje medlem i familien fra desember 2007.
Cashew
Designerne fikk i oppgave å lage 3-dørsutgaven mest mulig forskjellig fra 5-dørsversjonen – dog uten at det gikk utover familielikheten. Fargen de har valgt for utstillingsobjektet heter Cashew og er ganske spesiell for en utstillingsbil.
Skulderlinjene er svært høye, og mørkt glass gjør B-stolpen nærmest usynlig. Sammenlignet med 5-dørsutgaven er konseptbilen senket med 25 mm, og det sportslige inntrykket forsterkes av 19-tommers felger med 265/30 dekk.
Som 5-dørsutgaven vil også denne sportslige utgaven bli et ekte europeisk produkt, designet og bygget i Europa. Mens 5-dørsutgaven er bygget som en familiebil, er målgruppen for demme bilen yngre sjåfører på jakt etter en bil med mer sportslige linjer og kjøreegenskaper, sier Gregory Guillaume, sjefsdesigner ved Kias europeiske designsenter.