-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BMW kjøper svensk
Så var BMW på handletur i svensk motorverden allikevel. Men det var ikke Volvo de tok med seg hjem.

Det har vært spekulert i at BMW skulle (kanskje) kjøpe Volvo. I hvert fall var det ett av de mange hete Volvo-ryktene.
Nå viser det seg at München-bedriften faktisk har vært på handletur i Sverige og dermed økt en av sine viktige produktlinjer med mer enn 10 prosent.
Det er tradisjonsrike Husqvarna som er kjøpt opp. Ganske overraskende, for Husqvarna, grunnlagt i 1903 og et av Europas stolteste motorsykkelmerker, har de siste årene ligget under MV-Agusta og faktisk også blitt bygget i Italia.
Logisk
BMW solgte i fjor flere enn 100.000 motorsykler. Mens Husqvarna nøyer seg med noe over 10.000. Logikken i oppkjøpet er imidlertid at mens BMW kun driver med sykler over 500 kubikk, går Husqvarnas modellrekker helt ned til 125.
Dermed kan vi nå de yngste kundene mye tidligere forklarte Herbert Diess, sjef for BMWs motorsykkelavdeling.
BMW sier at produksjonsavdelingen med de 200 ansatte skal beholdes intakt, det samme skal utviklingsavdelingen som Husqvarna nå har i italienske Varese.
For et par uker siden sa BMWs finanssjef, Stefan Krause at BMW, tross de dårlige erfaringene med Rover-kjøpet, ikke utelukket et fremtidig kjøp av et annet merke. Det var dette som fikk Volvo-ryktet til å blusse opp igjen. Kanskje det imidlertid var Husqvarna han hadde i tankene?