-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
BMW kjøper svensk
Så var BMW på handletur i svensk motorverden allikevel. Men det var ikke Volvo de tok med seg hjem.
Det har vært spekulert i at BMW skulle (kanskje) kjøpe Volvo. I hvert fall var det ett av de mange hete Volvo-ryktene.
Nå viser det seg at München-bedriften faktisk har vært på handletur i Sverige og dermed økt en av sine viktige produktlinjer med mer enn 10 prosent.
Det er tradisjonsrike Husqvarna som er kjøpt opp. Ganske overraskende, for Husqvarna, grunnlagt i 1903 og et av Europas stolteste motorsykkelmerker, har de siste årene ligget under MV-Agusta og faktisk også blitt bygget i Italia.
Logisk
BMW solgte i fjor flere enn 100.000 motorsykler. Mens Husqvarna nøyer seg med noe over 10.000. Logikken i oppkjøpet er imidlertid at mens BMW kun driver med sykler over 500 kubikk, går Husqvarnas modellrekker helt ned til 125.
Dermed kan vi nå de yngste kundene mye tidligere forklarte Herbert Diess, sjef for BMWs motorsykkelavdeling.
BMW sier at produksjonsavdelingen med de 200 ansatte skal beholdes intakt, det samme skal utviklingsavdelingen som Husqvarna nå har i italienske Varese.
For et par uker siden sa BMWs finanssjef, Stefan Krause at BMW, tross de dårlige erfaringene med Rover-kjøpet, ikke utelukket et fremtidig kjøp av et annet merke. Det var dette som fikk Volvo-ryktet til å blusse opp igjen. Kanskje det imidlertid var Husqvarna han hadde i tankene?