-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Litt renere fremtid fra BMW
Første gang vi møtte BMW X6 var den utstyrt med hybrid drivlinje. Nå ser det ut til at denne er på vei mot produksjon.
Det var på Frankfurt-utstillingen, høsten 2007, BMW første gang viste sin X6 i offentlig lys. Konseptbilen var da utstyrt med en hybrid drivlinje. BMW la heller ikke skjul på at dette var en aktuell løsning en gang i fremtiden.
Nå ser det ut til at fremtiden er nær, og kanskje blir BMW X6 Active Hybrid en av attraksjonene på BMW-podiet i Genève neste måned. Bilen på bildene ser i alle fall svært ferdig ut, og lite er gjort for å kamuflere den. Nyttig er det nok også å finne ut hvordan batteriene oppfører seg i ekstreme omgivelser, som her i det kalde nord.
LES VÅR SISTE PRØVEKJØRING AV X6
En hybrid drivlinje i X6 kan bety en reduksjon i forbruket på rundt 20 prosent, uten at det overhodet går på bekostning av kraft og spenst. Den kan også bli interessant for et norsk avgiftssystem, men det er vanskelig å spekulere i uten å kjenne til flere detaljer om hva som sitter under panseret.
I Norge koster BMW X6 fra kr 927.700.