-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
DS gjenoppstår hos Citroën
Citroën blåser støv av en gammel, kjær modellbetegnelse. Her er bevisene for at DS ikke bare er navnet på en konseptbil.
DS, eller padda på norsk, får frem tårer i øyekroken på mang en Citroën-nostalgiker. På Frankfurt-utstillingen høsten 2007 viste den franske produsenten sin spennende Cactus, og mye tyder på at denne bilen i produksjonsform får betegnelsen DS3.
Sist uke var kollega Winding-Sørensen i Paris for å overvære presentasjonen av Citroëns nye logo og corporate identity, og der dukker betegnelsen nok en gang opp – nå på konseptbilen DS Inside. Samtidig bekreftet franskmennene at de har en serie med DS-modeller på trappene.
Feltforsøk
Det gikk ikke mange dagene før bilen dukket opp i levende live like ved Polarsirkelen. Riktig nok godt innpakket i kamuflasje, men ikke mer enn at vi får et visst inntrykk av format og former.
Mye tyder på at DS-betegnelsen skal brukes på upper class modeller fra Citroën. Bilen på bildene er 4,2 meter lang, og det er eksakt det samme som en C4. Og den modellen er tilfeldigvis moden for modernisering om et års tid.
Da vi møtte Cactus - som sannsynligvis er forløperen til DS3 - i Frankfurt, var den utstyrt med en diesel-hybrid drivlinje. Det skal bli interessant å se når en slik løsning er moden for produksjon.