-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Think vil til USA
Think-sjef Richard Canny besøker for tiden USA. Målet er å sette opp en produksjonslinje for Think også på det amerikanske kontinentet.

Michigan med bilbyen Detroit er en av åtte stater Canny og hans delegasjon besøker denne uken, og med de problemer de store amerikanske produsentene sliter med for tiden er nok det en lydhør stat som kan strekke seg langt for å oppnå nye arbeidsplasser.
Think planlegger å bygge ny fabrikk og et teknisk senter. Fabrikken får i startfasen 300 arbeidere mens den tekniske avdelingen skal sysselsette 70 ingeniører. Dette skal gi en produksjonskapasitet på 16.000 biler per år, men på sikt skal denne utvides til 60.000 og antall ansatte stige til 900.
Modent marked
USA er i ferd med å overgå Europa som et svært attraktivt marked for elbiler og er en ideell plassering for utvikling og bygging av elbiler, sier Think CEO, Richard Canny.
Vi ser for oss at vi skal spille en liten, men voksende rolle i den amerikanske bilindustrien. Vi tilbyr USA nye arbeidsplasser i industrien, for å erstatte biler med forbrenningsmotor - som er dyre i drift og vedlikehold - med rene og effektive elbiler.
Det er Think City som skal produseres i USA, men ikke på bekostning av produksjonen i Aurskog hvor 95 ansatte nå er tilbake på jobb etter permittering. De ferdigstiller om dagen biler med allerede innkjøpte deler, og disse leveres fortløpende til flåtekunder i Sverige, Østerrike, Sveits, Danmark og Norge.