-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Råere enn råest
Porsches nye GT3 ble nylig lansert i Genève. Men det hindrer ikke sportsbilprodusenten i å lage en enda heftigere modell.
Porsche har lange tradisjoner med sine RS-modeller – der RS står for Renn Sport, motorsport. Og når utgangspunktet er den nye GT3, snakker vi ytelser i den absolutte toppklassen.
LES MER OM NYE PORSCHE GT3 HER
Så bra er ytelsene at Porsche ikke finner noen grunn til å flikke på motor og drivlinje. 435 hk fra en boxer-sekser dekker behovet på utmerket vis. Rundt fire blank til hundre og over tre hundre i toppfart er også tilfredsstillende.
Så hva er det så som skiller en RS-utgave fra en vanlig GT3? Først og fremst detaljer som sørger for lavere vekt – som en bakrute i polykarbonat samt karbonfiber panser og bakvinge. Keramiske bremser som tåler enda mer varme enn de som er standard i andre modeller, kan også leveres til de som er villige til å bla opp.
Så krydres modellen i tillegg med GT3 RS-stickere og dekorative striper, spesialfargede felger, utvendige speilhus i kontrastfarge, veltebur og spesialstoler.
At dette er en spesialmodell for entusiaster, oppdager du raskt om du stikker innom parkeringsplassen ved Grüne Hölle på Nordsløyfa. Der står de oppmarsjert, i alle valører.