-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Saab kan bli 25 prosent norsk
General Motors har inngått en intensjonsavtale om å selge Saab til Koenigsegg gruppen der norske Bård Eker er en av eierne.

I en pressemelding fra GM heter det at salget av Saab er ett nytt steg i fornyingen av GM og dets europeiske operasjoner.
SE BILDENE: HER ER NYE SAAB 9.5
Litt norsk
Det er bare noen uker siden det ble klart at selskapet Koenigsegg Group ble stiftet med et formål om å produsere personbiler, samt tilhørende aktiviteter.
Den største eieren i Koenigsegg Group er Christian von Koenigeggs selskap Alpraaz, mens Koenigsegg Automotive, som eies 49 prosent av Bård Eker, vil eie 23,5 prosent. I tillegg vil hans eget selskap, Eker Group, eie 12 prosent direkte. Dermed kan vi mest presist si at Saab blir litt under 25 prosent norsk.
Eker vil etter alt å dømme sitte i det nye styret sammen med Christian von Koenigsegg og Mark Alan Bishop.
Det beste valget
- Saab er et høyt respektert bilmerke med stort potensiale. Denne avtalen representerer den beste sjansen for Saab til å bli et sterkere selskap. Koenigeggs unike kombinasjon av innovasjon, entreprenørskap og finansielle styrke, kombinert med Koenigeggs evne til å lage svenske biler i verdensklasse på en effektiv måte, gjorde dette til det beste valget for Saab og General Motors. Det siteres GMs sjef i Europa, Carl-Peter Forster, på.
LES VÅRT FØRSTEINNTRYKK AV SAAB 9.3X
Positive svensker
- Den foreslåtte avtalen gjør at vi kan maksimere merkevarepotensialet gjennom et nytt og spennende produkt med en utpreget svensk karakter. Dagens kunngjøring er gode nyheter for Saabs nåværende og fremtidige kunder, forhandlere, leverandører og ansatte i hele verden, sier Jan Åke Jonsson, administrerende direktør for Saab Automobile AB.
Om intensjonene i avtalen oppfylles, skal et endelig salg gjennomføres i tredje kvartal i år.
Redningsaksjonen av Saab har vært omdiskutert i Sverige, men det er klart at en avtale om å redde den svenske bilprodusenten også vil utløse en statlig garanti fra den europeiske investeringsbanken (EIB) gjennom den svenske regjeringen til Saab på 600 millioner dollar.
Det forutsetter imidlertid at Saab må produsere sin kommende 9-5 ved anlegget i Trollhättan.
Forbehold
Ifølge pressemeldingen er det fortsatt mange detaljer som gjenstår før avtalen er komplett – og det gjenstår fortsatt både juridiske og mer overordnede diskusjoner med den svenske regjeringen før alt er på plass.