-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
3-dørs Polo til Frankfurt
Volkswagen lanserer sin nye småbil med tre dører. Den blir rimeligste Polo i mange markeder.
Bilen får et mer dynamisk utseende enn 5-dørsutgaven, takket være større dører og en modifisert C-stolpe. Men bortsett fra dette er de to modellene ganske identiske.
Ved lanseringen i Frankfurt i september er 3-dørs Polo tilgjengelig med seks motorer. Ytelsene spenner fra 60 til 105 hk.
Innstegmodellen blir en 1,2 Trendline, men de som ønsker en mer påkostet Polo kan gå for utstyrsnivå Comfortline eller Highline.
Det kommer også en 3-dørs Polo BlueMotion fra lanseringstidspunktet. Med 75 hk og et forbruk på 0,33 liter på mila, er denne iflg. Volkswagen klasseledende innen CO2-utslipp. 87 g/km er på hybrid-nivå.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
3- og 5-dørsutgavene har identiske mål – en lengde på 3,97 m, en bredde på 1,68 m og en høyde på 1,48 m. Det samme gjelder bagasjerommet på 280 liter som øker til 952 liter med baksetene nedfelt.
Modellen er lite aktuell for Norge, for her vil folk flest ha fem dører.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT