-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bilforhandlere skal selge Buddy
Elbil Norge og Autogruppen Norge, som representerer 67 merkeforhandlere, har inngått en avtale om distribusjon av nye MetroBuddy. Fra november blir årlig produksjonsvolum økt til 1.000 kjøretøyer.
Forhandlere tilknyttet Autogruppen Norge AS, landet eneste frivillige og frittstående kjede av selvstendige merkeforhandlere, tar 1. januar 2010 over distribusjonen av det elektriske kjøretøyet ”Buddy”.
Avtalen mellom produsenten Elbil Norge AS og Autogruppen Norge AS gir Autogruppen rettigheter og ansvar i Norge for å etablere "et tilstrekkelig forhandlernettverk for kjøretøyene både på salg og service".
Autogruppen Norge AS har i dag 67 medlemmer (eiere), som representerer 37 bilmerker landet rundt.
Ny modell
MetroBuddy er Elbil Norges nye modell, som blir satt i produksjon fra november. Samtidig økes årlig produksjonsvolum fra 200 på dagens Buddy-modell til 1.000 enheter av MetroBuddy.
MetroBuddy er pr. definisjon formelt ikke en bil, men blir registrert som motorsykkel. Den kalles derfor av produsenten konsekvent et "kjøretøy", ikke "elbil".
Her er oversikt over hvilke bilforhandlere som inngår i Autogruppen (link til Autogruppen Norges nettside)