-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Polartestingen er i gang
Bilprodusentene gjør det omvendte av trekkfuglene – de trekker nordover til polare strøk i vinterhalvåret. Selv en bil ment for toppløs cruising må takle vinterlige forhold.
Disse bildene bekrefter at snøen er på plass i nordlige deler av Skandinavia, og det samme er testteamene til de store bilprodusentene som blir her i noen kalde måneder for å teste ut nye biler og deler under ekstreme forhold.
Nå går det definitivt flere BMW 6-serie Cabriolet i California enn nord for Polarsirkelen, men det betyr ikke at BMW inngår noen kompromisser med hensyn til hva bilen skal tåle av vinter og kulde.
Bløt på toppen
Vi forventer at neste generasjon BMW 6-serie kommer på markedet i 2010, både som cabriolet og coupé. Den åpne bilen har fortsatt en tradisjonell kalesje og slipper dermed en automatisk hardtop som ofte gir designerne store utfordringer.
Selv om lite avsløres på disse bildene, ser det ut som neste generasjon 6-serie ikke vil avvike radikalt fra dagens modell. Siden den deler plattform med 5-serien, er det vel sannsynlig at også 6-serien får en noe strukket akselavstand.
SE: BMWs nye 5-serie
Modellutvalget vil nok, som i dag, bestå av 630i og 650i for de som foretrekker bensin, mens dieselentusiaster kan velge en 635d.