-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Camaro med bløt topp
Nye Chevrolet Camaro er blitt en populær bil i Statene. Nå kan vi bekrefte at den toppløse utgaven nærmer seg.
Det er et par måneder siden GM-ledelsen avslørte at de skulle bygge en åpen utgave av muskelbilen Chevrolet Camaro, selv om det ikke er direkte miljøpolitisk korrekt.
På Detroit-utstillingen for snart tre år siden, viste de også frem et konsept basert på denne oppskriften.
LES: Camaro blir toppløs
For et par uker siden glapp GM ut setningen “Produksjonen av Camaro Cabriolet i Oshawa starter Q1 2011” i forbindelse med pressemeldingen på en Buick Regal. I ettertid har våre kilder fått bekreftet en enda nærmere tidsangivelse – nemlig februar 2011.
Nå ser vi at GM ikke kaster bort tiden, men allerede er i full gang med å teste ut en prototyp på den kommende Camaro SS.
SE: Camaro Concept
LES OGSÅ: Camaro for det 21. århundre
Den åpne utgaven får identiske drivlinjer med den lukkede, et valg mellom V8 eller V6.
Den norske Chevrolet-organisasjonen hadde opprinnelig planer om å ta bilen hit til landet, men med motorer som yter fra 300 hk og oppover, er den lite egnet for det norske avgiftssystemet.
LES: GO for Camaro