-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Storsatsing fra Audi
Audi har tidligere fortalt at de skal investere 7,3 milliarder euro frem mot 2012. Nå har de konkretisert oppgavene.
Audis mål er ganske greit: de skal forbi både Mercedes-Benz og BMW og bli den ledende premium-produsenten i verden. Det skal ikke ta lang tid, i midten av det kommende ti-året skal de være der, på toppen av luksusbil-pyramiden.
LES: A1 - Nedtellingen er i gang
LES OGSÅ: Ren Audi-bombe realiseres
Av de 7,3 milliardene som allerede har vært flagget skal, forteller Axel Strotbek som er Audis mann med pengesekken, 5.9 milliarder gå til nye produkter og fremtidsteknologier.
SE: Nye Audi A8
En ting er at modellutvalget skal øke fra dagen 32 til hele 42 innen 2015, men det snakkes også om fullstendig nye ”mobilitetskonsepter”. Der er selvfølgelig el-drift et element, sammen med blant annet hybrid. Det er for øvrig offisielt bekreftet nå at også Q5 kommer som hybrid.
Fabrikkene i Ingolstadt og Neckarsulm (der fant vi opprinnelig sentrum for henholdsvis Glas/Goggomobil og NSU) skal tilgodeses med 3,8 milliarder euro – en skikkelig bekreftelse på at heller ikke Audi kommer til å slippe på Made-in-Germany merkelappen som åpenbart er så viktig.
LES OGSÅ: Auto Union snart på plass
I Ingolstadt skal pengene først og fremst gå til et nytt transmisjons- og emisjons-sentrum, til nytt pressverktøy for A1 og til nye produksjonslinjer for A3 og A4. Mens Neckarsulm skal få nye linjer for A6, A7 og A8, og dessuten skal det bygges nye funksjonslaboratorier for motorteknologi.
Det er dette blant annet Volvo og Saab skal konkurrere mot.