-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spenstig konsept fra VW
Volkswagen viser en kompakt coupé i Detroit. På tross av dynamiske egenskaper, drikker den godt under halvliteren på mila.
Etter finanskrisen lover Volkswagen at 2010 blir et rekordår med hensyn til lansering av nye modeller. Først ut er et nytt konsept basert på ny teknologi – en coupé med hybrid drivlinje som er både rask og drivstoffgjerrig.
Med spreke linjer inntar nyskapningen plassen mellom Scirocco og Passat CC i modellporteføljen. Betegnelsen er rett og slett New Compact Coupé – eller NCC.
Bilen skal klare seg med et forbruk på 0,42 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 98 g/km. Tøft når den har en potensiell toppfart på 227 km/t og klarer sprinten til 100 km/t på 8,1 sekunder.
Drivkraften er en kompakt 1,4-liters TSI-motor på 150 hk / 220 Nm i kombinasjon med en 27-hesters elmotor. Girkassen er en 7-trinns DSG – av mange betegnet som den ideelle automatkasse.
Volkswagen skal lansere sin første hybridmodell i løpet av første halvår, en SUV med permanent firehjulsdrift (neste generasjon Touareg).
NCC demonstrerer hvordan VW ser for seg at en kompakt hybridmodell kan se ut – når tiden er moden.