-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Hyundai iX35
Det ble en usedvanlig jevn kamp denne gang.
Før start trodde vi at Kuga ville være en klar vinner, kanskje var vi urettferdig skeptiske til Hyundais nykommer.
Kortversjonen av testresultatet er at Kugas sterke side, nemlig utmerkede kjøreegenskaper, ikke er nok til slå de to sterke kort som iX35 sitter med på hånden: Plass og pris.
Hvis fine kjøreegenskaper står øverst på din ønskeliste, må du velge Kuga.
Her er Kuga i en annen divisjon, med fint balansert chassis og nydelig styring. iX35 er ikke dårlig på dette området, men styringen er dvask og mindre presis.
Rommelighet, pris og kjøreegenskaper er nevnt.
I de resterende syv testdisiplinene ble det i større eller mindre grad dødt løp.
Men vi noterer at Kuga trekker et lengre strå når det gjelder komfort, og at iX35 gjør det samme når det gjelder evnen til å ta seg fram utenfor allfarvei.