-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Toppløs Potent Sekser
Neste år skal BMW erstatte 6-serien med helt nye modeller. Nye M6 blir ikke mindre heftige enn dagens toppmodeller.
På høstens Paris-utstilling viste BMW konseptbilen 6 Series Coupé, og det er ikke usannsynlig at de vil de benytte utstillingen i Los Angeles om et par uker til å vise en åpen bil basert på samme konsept.
Når produksjonsmodellene debuterer i 2011, kan vi nok slå fast at de får et utseende som ligger tett opp til konseptbilene.
SE: BMW Concept 6 Series Coupé i Paris
I tillegg til de to variantene vi kjenner fra tidligere, coupé og cabriolet, er sannsynligheten stor for at også en tredje 6er-variant dukker opp – en 4-dørs coupé som skal konkurrere med nye Mercedes CLS og den helt nye Audi A7.
LES: Vårt førsteinntrykk av Audi A7
LES: Vårt førsteinntrykk av nye Mercedes CLS
At et slikt konsept ble vist i Kina i vår er ingen tilfeldighet. Dette er et av verdens raskest voksende markeder, og BMW har en solid posisjon hos kresne, nyrike kinesere.
De minste motorene, under tre liter, vil du nok ikke finne i BMWs nye 6-serie, men de som er ute etter de mest potente utgavene har noe å se frem til. Som den nye M6 som her er knipset under testing.
LES OGSÅ: BMW realiserer drømmebil
Riktignok er det mye som tyder på at V10-motoren som sitter i dagens M6 fases ut. I stedet utstyres bilen med en 4,4-liters biturbo V8, tilsvarende de som sitter i M-utgavene av X6 og X5.
Av denne hentes det ut drøyt 550 hester og et solid dreimoment. Det burde holde til å konkurrere mot for eksempel CL 63 AMG i ytelser. Samtidig som utslippstallene blir mer spiselige.