-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mugen kultiverer CR-Z
At Honda CR-Z har et sportslig potensial, er det liten tvil om. Men dessverre har Honda gjort sitt beste for å skjule de potente sidene. Nå øyner vi nytt håp, med Mugen på banen.
Sammen med Honda UK har Mugen Euro sendt ut de første offisielle bilder av modellen de jobber intensivt med å foredle.
Da vi hadde vårt første møte med Honda CR-Z, var vi skuffet over at bilen ikke innfridde våre sportslige forventninger.
Heller ikke var den spesielt gjerrig med hensyn til drivstofforbruk, sett i forhold til den hybride drivlinjen den er utstyrt med.
LES: Våre første inntrykk av Honda CR-Z
Men nå øyner vi håp. Firmaet som er kjent for å hente frem de mest potente sidene i en Honda, er på banen med sin spesialversjon basert på CR-Z.
De er sparsomme med teknisk informasjon, så vi vet ikke hvor dyptgående inngrep de foretar. Men en kompressor er i alle fall inne i bildet.
Mugen snakker om en sprint til 100 ”på nivå med en Civic-R på Stage 1-motoren”. De regner med å øke effekten med ytterligere 15 prosent, parallelt med at vekten skvises med ca 50 kg. De hevder å være på god vei mot målene de satte seg.
- Vi har bra tester med hensyn til forbruk også, sier Colin Whittamore fra MUGEN Euro. – Vi har beholdt de tre kjøremodusene fra den originale CR-Z, med moderat forbruk. Så har vi lagt til en egen Mugen-modus, men fortsatt er forbruket beskjedent i forhold til ytelsene.