-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mugen kultiverer CR-Z
At Honda CR-Z har et sportslig potensial, er det liten tvil om. Men dessverre har Honda gjort sitt beste for å skjule de potente sidene. Nå øyner vi nytt håp, med Mugen på banen.
Sammen med Honda UK har Mugen Euro sendt ut de første offisielle bilder av modellen de jobber intensivt med å foredle.
Da vi hadde vårt første møte med Honda CR-Z, var vi skuffet over at bilen ikke innfridde våre sportslige forventninger.
Heller ikke var den spesielt gjerrig med hensyn til drivstofforbruk, sett i forhold til den hybride drivlinjen den er utstyrt med.
LES: Våre første inntrykk av Honda CR-Z
Men nå øyner vi håp. Firmaet som er kjent for å hente frem de mest potente sidene i en Honda, er på banen med sin spesialversjon basert på CR-Z.
De er sparsomme med teknisk informasjon, så vi vet ikke hvor dyptgående inngrep de foretar. Men en kompressor er i alle fall inne i bildet.
Mugen snakker om en sprint til 100 ”på nivå med en Civic-R på Stage 1-motoren”. De regner med å øke effekten med ytterligere 15 prosent, parallelt med at vekten skvises med ca 50 kg. De hevder å være på god vei mot målene de satte seg.
- Vi har bra tester med hensyn til forbruk også, sier Colin Whittamore fra MUGEN Euro. – Vi har beholdt de tre kjøremodusene fra den originale CR-Z, med moderat forbruk. Så har vi lagt til en egen Mugen-modus, men fortsatt er forbruket beskjedent i forhold til ytelsene.