-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Dropper Maybach
Daimler har besluttet å droppe Maybach som eget merke, og i stedet sette inn ekstra ressurser på å markedsføre Mercedes S-Klasse.
- Vi besluttet å satse på Mercedes og droppe Maybach fra 2013, når neste generasjon S-Klasse lanseres, sier en talsmann for Daimler til Automotive News Europe.
Daimler har aldri tjent penger på Maybach, og de har heller aldri oppnådd tilsvarende salgstall som merkene de skulle konkurrere mot – BMW-eide Rolls-Royce og Volkswagen-eide Bentley.
I stedet for å lage egne Maybach-versjoner vil Daimler heller doble antall modeller i nye Mercedes S-Klasse fra 2014 for å stille sterkere i konkurransen med BMW.
Målet er å selge et femsifret antall S-Klasse i året, og det må til for å utfordre BMW som verdens største produsent av luksusbiler.