-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny konstruksjon for Pathfinder
Nissan benytter Detroit-utstillingen til å vise et Pathfinder-konsept som blir basis for modellens kommende fjerde generasjon.
Det er faktisk 27 år siden Nissan lanserte første generasjon Pathfinder i den store SUV-klassen. Nå er fjerde generasjon i ferd med å ta form, og det er ikke akkurat amerikansk beskjedenhet som preger presentasjonen i Detroit:- Vi er i ferd med å finne opp Pathfinder på nytt. Vi har skapt et kjøretøy med ekstraordinær balanse mellom SUV-gener, gjennomtenkt teknologi og premium komfort, sier sjefen for Nissan North America, Al Castignetti.Ut med ramme
En begrunnelse for dette er større muligheter for aerodynamisk eksteriørdesign, uten at det går på bekostning av innvendig høyde og lasteplass.En annen fordel er at den nye konstruksjonen innebærer lavere vekt, en viktig detalj i arbeidet med å senke drivstofforbruket.2013-modell
Interiøret byr på fleksible løsninger, og beholder muligheten for en tredje seterad slik at det er plass til 7 personer.Bilen ventes å komme i salg i USA i løpet av høsten som 2013-modell. På det amerikanske markedet – hvor det er bensin som gjelder – handler det om en modifisert V-sekser kombinert med CVT-girkasse. Hvilke motorer som er aktuelle for Europa er foreløpig ikke kjent.