-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Porsche Macan på veien
Her er de første bilder av Porsches kompakte SUV. Den skal løfte sportsbilprodusenten til nye høyder.
Ved første øyekast er den ikke ulik storebror Cayenne, godt hjulpet av kamuflasjen Porsche har utstyrt den med. Legg for eksempel merke til den kunstige krommen bak sidevinduene.
Modellen gikk lenge under betegnelsen Cajun – en forkortelse for Cayenne Junior – men Porsche har nå avslørt at den skal hete Macan, indonesisk for tiger.
Selv om den ligner Cayenne er Macan vesentlig mindre. Den deler plattform med Audi Q5 og den kommende Q6, og i tillegg til å konkurrere med sine Audi-søsken blir naturlige konkurrenter Range Rover Evoque, BMW X3 og Mercedes GLK.
Bilen skal bygges ved Porsches moderne anlegg i Leipzig, produksjonen starter i 2013 og skal etter hvert opp i en årstakt på 50.000.
Den blir dermed en viktig del av Porsches strategi om et årsvolum på 200.000 biler i 2018 – opp fra dagens 120.000.
Selv om mange Porsche-fanatikere mente Cayenne ville vanne ut merkets image da den ble lansert i 2003, har den vist seg å bli merkets ubestridte volumleder. Og man forventer enda større volumer for lillebror Macan.
Under panseret vil den få motorer fra Audi/VW-familien, tunet til et passende Porsche-nivå.
Toppmodellen, Macan Turbo, får en 375-hesters V6, men det er også aktuelt å benytte firesylindrede motorer. Det blir i så fall første gang siden utfasingen av 968 i 1995.