-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Porsche Macan på veien
Her er de første bilder av Porsches kompakte SUV. Den skal løfte sportsbilprodusenten til nye høyder.
Ved første øyekast er den ikke ulik storebror Cayenne, godt hjulpet av kamuflasjen Porsche har utstyrt den med. Legg for eksempel merke til den kunstige krommen bak sidevinduene.
Modellen gikk lenge under betegnelsen Cajun – en forkortelse for Cayenne Junior – men Porsche har nå avslørt at den skal hete Macan, indonesisk for tiger.
Selv om den ligner Cayenne er Macan vesentlig mindre. Den deler plattform med Audi Q5 og den kommende Q6, og i tillegg til å konkurrere med sine Audi-søsken blir naturlige konkurrenter Range Rover Evoque, BMW X3 og Mercedes GLK.
Bilen skal bygges ved Porsches moderne anlegg i Leipzig, produksjonen starter i 2013 og skal etter hvert opp i en årstakt på 50.000.
Den blir dermed en viktig del av Porsches strategi om et årsvolum på 200.000 biler i 2018 – opp fra dagens 120.000.
Selv om mange Porsche-fanatikere mente Cayenne ville vanne ut merkets image da den ble lansert i 2003, har den vist seg å bli merkets ubestridte volumleder. Og man forventer enda større volumer for lillebror Macan.
Under panseret vil den få motorer fra Audi/VW-familien, tunet til et passende Porsche-nivå.
Toppmodellen, Macan Turbo, får en 375-hesters V6, men det er også aktuelt å benytte firesylindrede motorer. Det blir i så fall første gang siden utfasingen av 968 i 1995.