-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Alpine tilbake. Debut i Monaco
Alpine-navnet, den virkelig sportslige delen av Renault, er fremdeles et sterkt navn for entusiaster. Nå skal nye generasjoner få ta del i myten.

Hvor ofte har vi ikke hørt at Alpine-navnet skal gjenopplives.
I 2008 hørte vi at det skulle bygges en Alpine basert på Nissans Z-modell. Året etter var den basert på en annen Nissan. Året etter det skulle det lages en retro-aktig sak. Skriv Renault Alpine i søkerfeltet på denne siden og du vil sikkert oppdage at vi også har bidratt til ryktene.
Nå er det imidlertid et faktum at det skal vises en Alpine. Renault har bekreftet det, både med et teaserfoto og en kort videosnutt der vi loves fulle informasjoner i morgen kl. 13.01.
Mer vet vi egentlig ikke, bortsett fra at det er opplagt at denne bilen i stor grad er basert på konseptbilen, Renault Dezir, som de viste i Paris for to år siden.
Det er imidlertid antydet at den nye bilen vil disponere 400 hester, men i hvilken form aner vi ikke. At det er en Z i modellnavnet – den skal hete noe med ZAR – kan tyde på at det er en null-utslipps modell som de andre Z-bilene til Renault.
Det blir også sagt fra Renaults side at dette er en bil som «vil kunne bli godkjent for bruk på landeveien en gang i fremtiden». Det antydes med andre ord en produksjonsutgave. Den bilen som blir avduket i morgen skal imidlertid nøye seg med en runde på Grand Prix-banen.
Hvem som skal kjøre den vet vi heller ikke. Men muligens har Sebastian Vettel fått blod på tann etter at han opptrådte i en stor motereportasje i tyske GQ bak rattet i en «ekte» Alpine, en 110-utgave.