-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Panda 4x4
Ifølge Fiat er Panda den eneste modell med firehjulsdrift i A-segmentet. Nå blir den ny.
Det er Paris-utstillingen som er arena når tredje generasjon Fiat Panda 4x4 lanseres om en måned – en populær modell som første gang debuterte for nær 30 år siden.
Panda 4x4 har fem dører, er 368 cm lang, 167 cm bred og 160 cm høy over en akselavstand på 230 cm.
Med utgangspunkt i en standard Panda har Fiat Centro Stile lagt til noen små detaljer på 4x4-modellen – for eksempel metall-look «skliplatene» integrert i støtfangerne for å fremheve bilens terreng-egenskaper.
Panda 4x4 har en «torque on demand» transmisjon med to differensialer som styres av en elektronisk kontrollenhet. Bilen har permanent firehjulsdrift, men fordeler kreftene individuelt til hvert hjul etter behov.
Kundene kan velge mellom to alternative motorer, en 85-hesters 0,9-liter TwinAir Turbo bensinmotor eller en 75-hesters 1,3-liters MultiJet II dieselmotor.
Sammenlignet med forrige generasjon bensinmotor har TwinAir-utgaven 40 % mer effekt, mens dieseleffekten er økt med 30 prosent.