-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kosmetikk og teknikk
De nøkterne Dacia-modellene selger så det griner. Nå får de modernisert ansiktet sitt.
Dacia-modellene har vært en stor suksess for Renault/Nissan-alliansen, og de har stadig utvidet modellporteføljen siden Logan så dagens lys for åtte år siden.
Nå er tiden inne for en modernisering, i første rekke av sedanen Logan og kombikupeen Sandero.
Modellene har fått en ny front, men de har også fått en rekke nye detaljer i interiøret som skal gjøre dem mer up to date. Dessuten skal de være bedre støydempet enn forgjengerne.
Nye motorer, deriblant Renaults 0,9- og 1,2-liters bensinmotorer, skal sørge for redusert forbruk og utslipp.
Mens de franske produsentene har slitt i et tøft europeisk bilmarked, har Dacia-modellene greid seg vesentlig bedre og sørger dermed for viktige bidrag til konsernet.
Mens Dacia har sin opprinnelse i Romania, produseres og selges modellene på flere kontinenter, noen steder også under Renault-navnet.