-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kosmetikk og teknikk
De nøkterne Dacia-modellene selger så det griner. Nå får de modernisert ansiktet sitt.
Dacia-modellene har vært en stor suksess for Renault/Nissan-alliansen, og de har stadig utvidet modellporteføljen siden Logan så dagens lys for åtte år siden.
Nå er tiden inne for en modernisering, i første rekke av sedanen Logan og kombikupeen Sandero.
Modellene har fått en ny front, men de har også fått en rekke nye detaljer i interiøret som skal gjøre dem mer up to date. Dessuten skal de være bedre støydempet enn forgjengerne.
Nye motorer, deriblant Renaults 0,9- og 1,2-liters bensinmotorer, skal sørge for redusert forbruk og utslipp.
Mens de franske produsentene har slitt i et tøft europeisk bilmarked, har Dacia-modellene greid seg vesentlig bedre og sørger dermed for viktige bidrag til konsernet.
Mens Dacia har sin opprinnelse i Romania, produseres og selges modellene på flere kontinenter, noen steder også under Renault-navnet.