-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Litt oppdatert i-Miev
Mitsubishi foretar en oppdatering av sin kompakte elbil. Det innebærer blant annet litt lenger rekkevidde.

Ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken ble det registrert 1040 Mitsubishi i-Miev i lanseringsåret 2011, noe som faktisk gjorde den til Norges mest solgte minibil, uansett drivlinje.
Salget av elbiler har økt videre i år, men det er primært Nissan som har nytt godt av dette med 2267 Leaf-registreringer.
Men det er også registret 656 i-Miev samtidig som de «franske» søsknene, Citroën C-Zero og Peugeot Ion teller henholdsvis 475 og 403 registeringer.
Etter to år på markedet får i-Miev en liten oppdatering av drivlinjen. Det innebærer at dreiemomentet øker fra 180 til 196 Newtonmeter.
Batteripakken på 16 kWh er den samme, men ved å bruke en lettere og mer effektiv elmotor, har man greid å øke rekkevidden med 10 kilometer. Ifølge EU-syklusen har bilen dermed en teoretisk rekkevidde på 160 kilometer.
TEST: Lav spenning
Andre oppgraderinger er energieffektive og sterkere LED frontlys. i-MiEV har i tillegg mulighet for å varme opp kupeen mens den står til lading via en smart fjernkontroll.
Et ekstra gir for regenerering av energi tilbake til batteriene er også unikt for i-MiEV. På den nye modellen vil i tillegg varmen i forsetene nå også omfatte seteryggen.
Den nye modellen er leveringsklar fra januar, og prisen er den samme som på den utgående modellen – kr 192.800 eksklusiv leveringsomkostninger.
Mitsubishi presiserer at endringene er eksklusive for deres modell og ikke vil gjelde bilene fra Citroën og Peugeot.