-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Up i Cross-versjon
Volkswagen har suksess med sine Cross-modeller. Til Genève kommer den fjerde.
Det er Cross Polo som er mest populær i Norge, men det fins også Cross-utgaver av Golf og Touran.
Til Genève kommer en helt ny Cross Up, og som sine søsken er det styling-detaljer som skiller denne fra en vanlig Up.
Her finner du blant annet sorte lister rundt hjulbuene og nederst rundt hele bilen, samt mørke beskyttelseslister på dørene. Videre har den blanke takrails og speilhus og støtfangere med blanke elementer.
Bilen er noe høyere enn en vanlig Up, og den har spesielle 16-tommers Cross-felger med 185/50 dekk.
Spesialiteter finner vi også i interiøret, som terskler med Cross-logo, seter i spesialstoff, spesielle instrumenter og skinntrukket ratt og håndbrekk.
Cross Up har et utstyrsnivå som blant annet inkluderer fjernstyrt sentrallås, elektriske vindusheiser, tåkelys, asymmetrisk delte nedfellbare bakseter, justerbart gulv i bagasjerommet, turteller og multifunksjonsdisplay.
Drivlinjen består av en 3-sylindret 75-hesters bensinmotor i kombinasjon med 5-trinns manuell girkasse. Salget starter til sommeren, men norske priser er foreløpig ikke klare.
På Frankfurt-utstillingen i 2011 viste Volkswagen mange variasjoner av Up, deriblant denne.
SE BILDER AV FREMTIDSMODELLENE HER