-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bertones Aston-drøm
Italienske Bertone har laget en konseptbil som de skal vise i Genève neste uke – en gedigen stasjonsvogn med Aston Martin-røtter.
Aston Martin Rapide Shooting Brake Concept er en one-off, men kanskje Aston Martin og de italienske spesialistene bestemmer seg for å gjøre noe mer ut av den om responsen er god.
Bertone kaller bilen Jet 2+2, og den skal markere 60 års samarbeid mellom de to selskapene. Sist de opptrådte sammen var på Genève-utstillingen i 2004 – den gang het konseptet Bertone 2 og var basert på Aston Martin Vanquish.
Men samarbeidet strekker seg over 60 år – tilbake til en konkurranserigget Barchetta basert på DB2 vist i 1953 og en 2+2 cabrio basert på DB4S.
Dimensjoner og teknikk er de samme som i Rapide, forskjellen er primært hekken som er utformet som en “shooting brake” og gir mer rom for baksetepassasjerer og bagasje. De praktiske egenskapene kompletteres av nedfellbare bakseter.
LES OGSÅ: Aston Martin fornyer Rapide
Ifølge Bertone er C-stolpene bøyd forover, og sammen med kraftige hjulbuer skal dette gi følelsen av bevegelse selv når bilen står stille. Andre blikkfang er den høye bakluka og LED baklys som løper tvers over denne.