-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Jaguar viser muskler
Jaguar er klar med to nye spesialmodeller. Den heftigste kommer i et meget begrenset opplag.
La oss starte med den heftigste – XKR-S GT. Jaguar beskriver den som en gatebil som er klar for å takle tøffe utfordringer på en racerbane, og den skal bare bygges i 30 eksemplarer forbeholdt det nordamerikanske markedet.
Avansert aerodynamikk skal sørge for et ekstra marktrykk på 145 kg mens karbonkeramiske bremser gjør at stoppegenskapene står i stil med akselerasjon, toppfart og kjøreegenskaper.
Motoren er en 5,0-liters, kompressormatet V8 med 550 hestekrefter og et dreiemoment på 680 Newtonmeter. Vi loves 0-60 mph (96 km/t) på snaue fire sekunder mens toppfarten er elektronisk sperret – ikke ved de vanlige 250 km/t, men ved 300.
Bilene er lakkert polarhvite, interiøret er kullfarget med røde sømmer, og bilene er spekket med eksklusivt utstyr.
Like sjelden blir ikke Jaguar XJR, selv om heller ikke den blir noen dusinvare. Her finner vi samme motoren koblet til en 8-trinns automatkasse.
Den tyngre bilen gir ikke fullt så imponerende ytelser, men man skal jo ikke kimse av null til 60 miles (96 km/t) på 4,4 sekunder og en toppfart på 280 km/t (elektronisk begrenset) for en stor luksuslimo.
Denne bilen skal også selges i Europa, og i Storbritannia får den en pris på 92.335 pund “på gata”.