-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Luksus-drypp fra Hyundai
Denne uken kom det nye drypp fra Seoul. Vi begynner nå å ane konturene av Hyundais kommende luksusutfordrer.
Det er ingen hemmelighet at bilen skal hete Genesis, i alle fall i noen markeder, som det i Korea og det amerikanske. Den skal lanseres på hjemmebane innen utløpet av 2014, for så å gradvis prøve seg på andre internasjonale markeder.
Selv om det er vanskelig å danne seg noe inntrykk basert på et par dataskisser, ser den heldigvis mer vellykket ut enn det vi fryktet etter å ha sett HCD-14 Concept som sto i Detroit i januar. Mye av årsaken ligger nok i en nedtonet front.
Nå bekrefter Hyundai at modellen kommer til Europa neste år, for å ta opp kampen med modeller som Audi A8, BMW 7-serie og Mercedes S-Klasse på tyskernes banehalvdel. Det blir utvilsomt en tøff oppgave som ingen asiatisk produsent har lykkes med tidligere.
Genesis har bakhjulsdrift som standard, men kan også leveres med firehjulsdrift. Motorutvalget består av en 3,8-liters V6 og en 5,0-liters V8.
Dette blir Hyundais første forsøk i det europeiske luksussegmentet.