-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Luksus-drypp fra Hyundai
Denne uken kom det nye drypp fra Seoul. Vi begynner nå å ane konturene av Hyundais kommende luksusutfordrer.
Det er ingen hemmelighet at bilen skal hete Genesis, i alle fall i noen markeder, som det i Korea og det amerikanske. Den skal lanseres på hjemmebane innen utløpet av 2014, for så å gradvis prøve seg på andre internasjonale markeder.
Selv om det er vanskelig å danne seg noe inntrykk basert på et par dataskisser, ser den heldigvis mer vellykket ut enn det vi fryktet etter å ha sett HCD-14 Concept som sto i Detroit i januar. Mye av årsaken ligger nok i en nedtonet front.
Nå bekrefter Hyundai at modellen kommer til Europa neste år, for å ta opp kampen med modeller som Audi A8, BMW 7-serie og Mercedes S-Klasse på tyskernes banehalvdel. Det blir utvilsomt en tøff oppgave som ingen asiatisk produsent har lykkes med tidligere.
Genesis har bakhjulsdrift som standard, men kan også leveres med firehjulsdrift. Motorutvalget består av en 3,8-liters V6 og en 5,0-liters V8.
Dette blir Hyundais første forsøk i det europeiske luksussegmentet.