-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nissan går mainstream
Nissan har ikke vært representert i den tradisjonelle Golf-klassen siden Almera gikk ut av produksjon i 2006. Men nå er en ny modell på trappene.
Nå har Nissan vidt forskjellige modellserier på de forskjellige kontinenter, men i Europa har de ikke hatt en tradisjonell modell i Golf-segmentet siden Almera.
De har derimot hatt stor suksess med å gå sine egne veier, ikke minst med Qashqai og Juke som er salgssuksesser i flere land. De siste årene har de også satset hardere enn noen andre på elbiler.
Men nå er de i ferd med å utvikle en mer tradisjonell femdørs hatchback i det såkalte C-segmentet. Det skal bli en global modell som tar opp konkurransen med Golf, Focus og de nærmere 50 andre modellene i dette svært konkurranseutsatte segmentet.
Den europeiske modellen skal produseres ved Storbritannias største bilfabrikk, Nissan-anlegget i Sunderland.
Ifølge britiske Car Magazine skal designen være inspirert av nye Qashqai og konseptbilen Invitation som ble vist på Genève-utstillingen i 2012.
Den skal tilbys med moderne Nissan-fasiliteter som et heldekkende soltak, automatisk parkeringshjelp, rimelig navigasjon og andre elektroniske hjelpemidler.
Selv om bilen blir global, skal Nissan Technical Center Europe i England sørge for at den får kjøreegenskaper og utstyr tilpasset europeisk smak.
Drivlinjene blir et utvalg moderne bensin- og dieselvarianter fra Renault-Nissan alliansen, her er det nok å velge mellom.
Hva modellen skal hete er foreløpig uklart, men den skal få et helt nytt navn. Ifølge våre kilder kommer den til Norge sent på høsten, noe som indikerer at vi kanskje får mer informasjon på Genève-utstillingen i mars.