-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota krysser over
Nå melder også Toyota seg på lekkasje-flommen foran Paris. De frister med det de kaller et nytt crossover konsept.
OPPDATERT MED NYE BILDER
Det er klart de ikke kan si det i klartekst, men når man ser på dette bildet og leser Toyotas PR-linjer om kraftfullt nytt designspråk, betyr det at de endelig har oppdaget at Nissan Qashqai er en suksess og at de gjerne vil ha en bit av den kaka.
Som etterhånden ganske mange spiser av.
Det er klart at de heller ikke kan si i klartekst at de har ganske trang fantasi når det gjelder å sette navn på ting.
Navnelikhet
To svært populære SUVer kommer fra Honda og heter CR-V og HR-V. Her slår Toyota til med C-HR!
Det er litt underlig at de ikke bruker anledningen til å sette et navn som kan minne oss alle om at de var pioner på kompakt cross over i 1994, da de lanserte RAV4. Den er da ikke noe å skamme seg over?
Det eneste de ellers sier konkret om denne modellen er at den er en hybrid – men åssen hybrid må vi kanskje vente til vi står der, midt i Hall 4, før vi får greie på.
Begrenset hydrogenmarked?
Det er Volkswagens president i Japan, Shigeru Shoji som har fått lov til å gi et intervju om saken til Bloomberg, der han også forsikrer at det vil går flere tiår før en slik bil blir særlig praktisk for den vanlige kunden!
Han syns det låter helt urimelig at myndighetene skal kunne gi inntil 28.000 dollar i støtte til et hydrogenbil-kjøp! Noen bør fortelle den mannen hvorfor prinsipalen hans selger så mange elbiler i Norge.