-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Toyota krysser over
Nå melder også Toyota seg på lekkasje-flommen foran Paris. De frister med det de kaller et nytt crossover konsept.
OPPDATERT MED NYE BILDER
Det er klart de ikke kan si det i klartekst, men når man ser på dette bildet og leser Toyotas PR-linjer om kraftfullt nytt designspråk, betyr det at de endelig har oppdaget at Nissan Qashqai er en suksess og at de gjerne vil ha en bit av den kaka.
Som etterhånden ganske mange spiser av.
Det er klart at de heller ikke kan si i klartekst at de har ganske trang fantasi når det gjelder å sette navn på ting.
Navnelikhet
To svært populære SUVer kommer fra Honda og heter CR-V og HR-V. Her slår Toyota til med C-HR!
Det er litt underlig at de ikke bruker anledningen til å sette et navn som kan minne oss alle om at de var pioner på kompakt cross over i 1994, da de lanserte RAV4. Den er da ikke noe å skamme seg over?
Det eneste de ellers sier konkret om denne modellen er at den er en hybrid – men åssen hybrid må vi kanskje vente til vi står der, midt i Hall 4, før vi får greie på.
Begrenset hydrogenmarked?
Det er Volkswagens president i Japan, Shigeru Shoji som har fått lov til å gi et intervju om saken til Bloomberg, der han også forsikrer at det vil går flere tiår før en slik bil blir særlig praktisk for den vanlige kunden!
Han syns det låter helt urimelig at myndighetene skal kunne gi inntil 28.000 dollar i støtte til et hydrogenbil-kjøp! Noen bør fortelle den mannen hvorfor prinsipalen hans selger så mange elbiler i Norge.