-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mitsubishi pynter bestselger
Ingen selger så mange plug-in hybrider i Norge som Mitsubishi. Nå pynter de bruda til Paris-utstillingen.
Mens elbiler er en gedigen suksess hos oss, kan ikke det samme sies om plug-in hybrider, eller ladbare hybrider på norsk.
Riktignok har modellutvalget så langt vært relativt beskjedent og prisene høye, men ett merke har fått god uttelling på dette feltet – Mitsubishi.
Deres nye Outlander kan som første SUV leveres med plug-in hybrid drivlinje. Til en pris som er konkurransedyktig mot biler med tradisjonell drivlinje, og med en elektrisk rekkevidde som gjør at løsningen har noe å fare med.
LES: Våre førsteinntrykk av Mitubishi Outlander PHEV
Outlander er ifølge OFV Norges 11. mest solgte bil hittil i år med 2138 biler, og plug-in versjonen står for nesten halve salget, 1138 biler av et totalt plug-in hybrid-salg på 1228 biler. Da blir det ikke mange biler å fordele på de andre aktørene i dette feltet.
Til Paris har Mitsubishi med seg en stylet utgave med betegnelse Outlander PHEV Concept-S. Eksteriørt har de gitt bilen et mer sportslig preg med en aggressiv front, mens interiøret er gitt et luksuriøst preg.
Men under huden er det en helt ordinær Outlander PHEV med 2-liters bensinmotor og elmotor på begge akslene.