-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mitsubishi pynter bestselger
Ingen selger så mange plug-in hybrider i Norge som Mitsubishi. Nå pynter de bruda til Paris-utstillingen.
Mens elbiler er en gedigen suksess hos oss, kan ikke det samme sies om plug-in hybrider, eller ladbare hybrider på norsk.
Riktignok har modellutvalget så langt vært relativt beskjedent og prisene høye, men ett merke har fått god uttelling på dette feltet – Mitsubishi.
Deres nye Outlander kan som første SUV leveres med plug-in hybrid drivlinje. Til en pris som er konkurransedyktig mot biler med tradisjonell drivlinje, og med en elektrisk rekkevidde som gjør at løsningen har noe å fare med.
LES: Våre førsteinntrykk av Mitubishi Outlander PHEV
Outlander er ifølge OFV Norges 11. mest solgte bil hittil i år med 2138 biler, og plug-in versjonen står for nesten halve salget, 1138 biler av et totalt plug-in hybrid-salg på 1228 biler. Da blir det ikke mange biler å fordele på de andre aktørene i dette feltet.
Til Paris har Mitsubishi med seg en stylet utgave med betegnelse Outlander PHEV Concept-S. Eksteriørt har de gitt bilen et mer sportslig preg med en aggressiv front, mens interiøret er gitt et luksuriøst preg.
Men under huden er det en helt ordinær Outlander PHEV med 2-liters bensinmotor og elmotor på begge akslene.