-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Snart moden Mitsubishi
Etter å ha stått i varmen på Tokyo-utstillingen i november i fjor og vært innom blant annet i Paris i høst, dukket Mitsubishis XR-PHEV også opp i Los Angeles.
Det er ikke ofte en konseptbil har vært melket til de grader. Mitsubishi har virkelig fått mye ut av sin XR-PHEV – på tre-fire store internasjonale bilutstillinger har den vært sentrum og blikkfang for denne japanske bilprodusenten.
«Vi tok den med oss hit til Los Angeles for at vi kunne begynne å snakke om vår nye design-retning, og om hvordan denne crossoveren antyder linjeføringen på kommende produksjonsmodeller her i Nord-Amerika», sa Don Swearingen, en av Mitsubishis USA-topper.
«Men vi tok den også med som en del av budskapet om at vi er i USA for å bli», la han til. «Nå som vi bygger opp merkevaren igjen og skal introdusere mange nye modeller, er det viktig å vise at vi skal bygge inn nytt utseende og nye verdier for merket».
Akkurat nå er nok ikke bekymringene så store i den leiren. Etter mange år i skyggenes dal viser Mitsubishi muskler igjen i USA.
Outlander Sport er den modellen som øker mest, med 25 prosent så langt i år. Og sammen med Mirage-linjen kan Mitsubishi skryte på seg en 29 prosent økning – godt over det markedet totalt har økt.