-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Volvos trio
Mens det er en kvartett, riktignok med flunkende nye musikanter, som skal drive Volvos kommende større biler, er det nå klart at en trio skal ta seg av de mindre.
Ikke særlig overraskende for de som har sett litt på Volvos smarte, modul-oppbygde nye motorserie, er at de skal servere oss tresylindrede.
BMW har gitt oss oppskriften før. Der satser de nå steinhardt på motorer med sylindre på 500 ccm. Derfra kan det utvikles både treere, firere og seksere som enkelt kan produseres på samme linje av de samme maskinene og settes sammen av de samme robotene og automatene.
Klar strategi
Foreløpig virker jo ikke behovet for noe større påtrengende heller, en av utgavene av den kommende XC90 serverer lystige 450 hk!
Så kommer altså Göteborg og viser oss bilder av en ny motorfamilie. Denne gangen består den av treere. Og tro det eller ei, den er døpt Drive E den også. Med andre ord: Det er samme motor minus en.
Halvlitere
Det føyes dessuten til at dette dreier seg om bensinmotorer. Og at i den grad det finnes noen Euro 7-grenser, vil den selvfølgelig møte dem.
Motoren vil bli brukt i nye modeller som utvikles over den nye CMA-arkitekturen til Volvo (først og fremst den omfattende 40-serien S, V og XC), men også til den gamle 60-serien.