-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Her er Mustang-prisene
Ford har annonsert hvor mye nye Mustang skal koste. Innstegsprisen er ikke avskrekkende – dersom man nøyer seg med fire sylindre.
Prisene for nye Mustang starter på 730.000 kroner. Men det er med firesylindret motor. En 2,3-liters EcoBoost-maskin med turbo og 318 hestekrefter.
De som ønsker den «ekte» muskelbilfølelsen, med 5-liters V8, må ut med minst 1.220.000 kroner. V8eren yter 418 hestekrefter.
Begge priser før ekstrautstyr.
Samtidig lanserer Ford en app til smarttelefoner, hvor man kan konfigurere sin egen Mustang.
Vil du ha Triple Yellow-lakk? Eller Competition Orange, kanskje? Et trykk, og bilen du drømmer om vises på skjermen. Appen har også en konfigurator som lar deg spesifisere akkurat den bilen du vil ha – naturligvis med priser.
Moro for alle oss som liker å bruke «bygg din bil»-funksjonene for å se hvor ville kreasjoner vi kan finne på.
Ford skryter også av at appen kan spille av «realistisk motorlyd» – bare husk å koble til hodetelefoner. Det finnes ikke den mobilhøyttaler i verden som kan være i nærheten av å gjengi V8-bulderet …
Ford Mustang har en solid fanbase i Norge, men det blir spennende å se hvor mange som faktisk «nøyer seg» med 2,3-literen. Vi håper uansett å få se noen spennende fargevalg på veien – om ikke annet i Fords app.