-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Vrien start for Østberg
Mads Østberg og kartleser Jonas Andersson kjører Rally Polen denne helgen. Løpet starter i den Polske feriebyen Mikolaijki, og er den sjette runden av årets VM.
Mads og Jonas ligger på andreplass i VM før løpet. Franskmannen Sebastian Ogier og kartleser Julien Ingrassia leder, med norske Andreas Mikkelsen og Ola Fløene på tredje.
Det har vært en vanskelig start på løpet for Mads og Jonas, og duoen ligger på 10. plass etter første dag.
-Jeg har egentlig hatt en helt annen følelse enn tidene har vist, sier Mads i en kommentar.
-Vi har kommet i mål uten feil, og følt at det har gått bra, men tidene har ikke vært gode, fortsetter han.
-Bilen er bra og har fungert 100%, men vi gjorde noen justeringer i går, som fungerte godt da vi testet det på shakedown, men som ikke har gitt oss gode tider i dag.»
Bortsett fra helt på slutten av dagen har det ikke gått i Mads og Jonas retning, men på den avsluttende etappen snudde det. Der satt Mads nest beste tid og var plutselig med i toppen på etappen.
-Jeg følte ingen forskjell, men plutselig satte vi en topp-tid. Den eneste forklaringen jeg har er at underlaget var hardere, og derfor fungerte oppsettet bedre. Innenfra bilen var det ingen forskjell, sier han.
-Vi tar det med oss det som en positiv opplevelse, gjør noen endringer på kveldens service, og så håper vi å være med å sloss i toppen gjennom resten av helgen. Da kan vi klare å avansere noen plasser.
Som en kuriositet kan det nevnes at Mads og Jonas fikk 10 sekunders straff som følge av tjuv-start på en etappene. Dette måles elektronisk. Mads følte at det ikke var riktig, og ba om å få se laseren som kontrollerer hver start.
Ved detaljert granskning viste det seg at han hadde startet etappen 2/1000 deler før han skulle. Dette fanget systemet opp, og ga straffene. Små marginer med andre ord.