-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tuning og klassikere
En av mange tyske tunere, Loder1899 har spesialisert seg på Mustang – nye som gamle.
De var tidlig ute – allerede da første generasjon Mustang ble lansert i 1974 sikret loder1899 seg en forhandleravtale.
Firmaet med base i Odelzhausen, nær München, begynte etter hvert å sette sitt eget preg på den amerikanske ponnibilen.
Nå skal jo nye Mustang for første gang offisielt selges i Europa, og det betyr at forhandlernettet vil vokse dramatisk.
Les: Vår prøvekjøring av nye Ford Mustang
Men Loder1899 fortsetter likevel å tilby skreddersøm for bilen.
Foretrekker du en av de mer klassiske modellene kan det også ordnes.
Det tyske firmaet henter gjerne hjem en bil til deg, og sørger for at den blir i god teknisk stand, eller et utstillingsobjekt, om du er opptatt av det.
Som eksempel på hva de kan utrette viser Loder1899 stolt frem en 1968 Fastback de har for salg.
Bilen er hentet fra Kansas hvor den har vært i én families eie siden 1977, frem til den ble hentet til Tyskland våren 2014.
Den har en 289 kubikktommers motor (4,7-liters V8) på rundt 200 hester og automatkasse. Med en prislapp på 47.950 euro står den klar og venter på ny eier.