-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste BMW M5
BMW lanserer neste generasjon 5-serie på tampen av 2016, men om du vil ha det mest potente medlemmet av familien må du smøre deg med en god porsjon tålmodighet.
Her er et eksemplar av neste M5 under testing på et islagt vann i Nord-Sverige. Men trolig er det tidlig i utviklingsfasen, for den kommer neppe i salg før sent 2017 eller tidlig 2018.
Motoren blir en videreutvikling av dagens 4,4-liters twin turbo V8, men i stedet for 560 hestekrefter kan den ifølge våre kilder få så mye som 626 hk for å møte tøffe rivaler fra Audi og Mercedes.
Raskere og mindre tørst
Når bilen, som bygges på den fleksible 35 up-plattformen, blir inntil 100 kg lettere enn forgjengeren, sier det seg selv at den kan bli vesentlig raskere enn dagens som gjør null til hundre på 4,3 sekunder.
Et annet grep BMW trolig gjør er for første gang å tilby M5 med firehjulsdrift for å få kreftene effektivt ned i asfalten. Det vil utvilsomt gjøre bilen mer populær i Norge.
Det spekuleres også i at det München-baserte selskapet vil tilby en M5 Touring i tillegg til sedanen for å møte konkurrenter som Audi RS6 Avant og Mercedes-AMG E63 S samt andre potente stasjonsvogner.