Volvo : Varene levert i bilen - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
img img img img
4 bilder i galleri
Varene levert i bilen
Heretter kan du få dagligvarene levert rett til bilen forutsatt at du handler på riktig sted og kjører riktig bil.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2018).

Twitter RSS
bsgif

Volvo In-car Delivery er utviklet i samarbeid mellom Volvo Cars og norske Marked.no og gjør at man kan få dagligvarene levert direkte til bilen.

Pioner
Norge er det andre landet i verden som tilbyr tjenesten etter Sverige. Forutsetningen er at bileieren har et Volvo On Call abonnement – noe 40.000 norske Volvo-eiere benytter seg av.

Tilbudet gjelder i Oslo, Drammen, deler av Akershus og store byer i Østfold og Vestfold.

- Med det store volumet av biler fra Volvo som kan bruke In-car Delivery i dag, tror vi samarbeidet forandrer hvordan vi nordmenn handler på nett. Nå kan bilen rett og slett bli den nye handlevognen, sier Øystein Herland, administrerende direktør i Volvo Car Norway.

Digital nøkkel
Gjennom en digital engangsnøkkel får Marked.no tilgang til å åpne bakluken på bilen i et kort tidsrom. Ved å bruke GPS finner de hvor bilen er i tid for leveransen, uansett om den er parkert på jobb, hjemme eller ved barnehagen.

Varene i bilen er forsikret av Volvia helt til kunden åpner bilen med sin egen nøkkel.

Tjenesten er enkel å bruke, kunden får beskjed om når varene er levert og bilen låst, og kan kjøre hjem når det selv passer.

Tidsklemme
Det vil jo være viktig å komme seg hjem før frossenvarer tiner på en varm sommerdag, så man bør være bevisst på hva handlekurven inneholder dersom varene leveres på et tilfeldig tidspunkt.

Volvias garanti gjelder neppe om iskremen smelter og renner utover de andre varene i posen.

In-car Delivery gjelder de fleste Volvo-modeller fra og med 2012. Volvo In-car Delivery forutsetter at bilen er utstyrt med Volvo On Call, og et gyldig Volvo On Call-abonnement.

Om lag 90 prosent av alle kundene som kjøper ny Volvo i Norge velger nå et Volvo On Call-abonnement. 

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   toolbar_mail.gif Tips en venn   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse

logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: