![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Detroit 2019 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() Fiat Tipo til Norge Tipo er Fiats utfordrer i Golf-klassen. Nå kommer bilen til Norge i to karosseriformer. |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2019). |
![]() |
|||||||||||||||||
![]() Små sedaner er lite populære i Norge, så den dropper importøren. Hit kommer Tipo som 5-dørs kombikupe og stasjonsvogn. Femdørsversjonen er 4,37 meter lang og 1,49 meter høy, mens stasjonsvognen er 20 cm lengre og 3 cm høyere. De har begge en bredde på 1,79 meter og en akselavstand på 2,64 meter. Med bagasjerom på henholdsvis 440 og 550 liter er Tipo blant de mest fleksible i kompaktklassen. De lover også god innvendig plass og komfort. To motorer, to utstyrsnivå De som går for stasjonsvogn kan velge mellom dieselmotorer på 1,3 liter / 95 hk med manuell girkasse eller 1,6 liter / 120 hk med dobbel clutch automatkasse, i tillegg til 120-hesters bensinmotor med 120 hk og manuell girkasse. Bilene skal leveres i to utstyrsnivåer, og prisene er som følger: ![]()
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||