-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Automedia©

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar

Foto: Jaguar
En titt på innsiden
Noen hundre nordmenn står i kø for å få kjøpe Jaguars elbil. Her får de se noe de ikke har sett før.
Konseptbiler generelt gir en pekepinn på hvordan en ny bilmodell skal se ut, men designerne tar seg kunstneriske friheter og benytter detaljer og tekniske løsninger som ikke finner veien til produksjonsmodellen.
Ikke minst gjelder dette interiøret hvor man gjerne plasserer elegante møbler og dashbord med science fiction-løsninger som har liten rot i virkeligheten.
Dere som har satt dere på venteliste for en Jaguar I-Pace har ikke sett noe annet enn konseptbilen, eller bilder av denne.
Men her får dere en første titt inn i bilen, og ser – sikkert med lettelse – at mye ligner på konseptet, bare at alt ser mer produksjonsklart ut.
Jaguar har antydet at I-Pace får en rekkevidde på minst 350 kilometer når den kommer på markedet mot slutten av 2018 takket være en Litium-batteripakke med kapasitet på 90 kWt.
To kompakte elmotorer sørger for en samlet effekt på 395 hestekrefter og et dreiemoment på 700 Newtonmeter.
Elmotorene frigjør masse plass, så selv om I-Pace er noe mindre enn F-pace (5 cm kortere, 9 cm lavere og 4 cm smalere) gir en akselavstand som er strukket med 115 mm et hav av innvendig rom, ifølge Jaguar, faktisk mer benplass enn en BMW 7-serie.
Vekt er selvsagt et tema for alle elbiler, men selv om I-Pace veier drøyt to tonn lover Jaguar en akstid på rundt fire sekunder, og kjøreegenskaper slik du forventer de skal være i en Jaguar.