-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Disco for ekstremister
Land Rover viser en forsmak på en ekstrem Discovery SVX som skal i produksjon fra neste år. Her er det krefter og fremkommelighet for de mest krevende kunder.
Slik den står utstilt i Frankfurt er den nærmest produksjonsklar, og Land Rover sier det skal være mulig å kjøpe en nesten identisk bil fra tidlig 2018.
Med utgangspunkt i en standard Discovery er SVX-utgaven i stor grad håndbygget av spesialistene hos Jaguar Land Rovers Special Vehicles Operations (SVO) som med dette viser at de kan mer enn å bygge raske Jaguarer.
Skjønt noen sinke er ikke denne heller – under panseret sitter JLRs kompressormatede femliters V-åtter trimmet opp til 525 hestekrefter og et dreiemoment på 625 Newtonmeter.
Det burde dekke behovet for kjøring både på vei og opp de bratteste bakker i terrenget.
Land Rover hevder selv at dette er den mest ekstreme bil de noensinne når det gjelder fremkommelighet.
Det besørges av ekstra bakkeklaring, lengre fjæringsvei og ekstreme terrengdekk av typen Goodyear Wrangler All Terrain i dimensjon 275/55.
Den ekstra bakkeklaringen forbedrer angrepsvinkelen i terrenget, mens perfeksjonert luftfjæring og hydraulisk Active Roll Control hjelper å holde bilen på rett kjøl.
Discovery SVX har aktiv senterdiff og elektronisk sperrefunksjon på bakdiffen som arbeider i full harmoni med Land Rovers Terrain Response 2-system for maksimal traksjon under alle forhold.
Og selvsagt har bilen alle de elektroniske «støttehjulene» du finner i en moderne Land Rover, som Hill Descent Control, ETC, DSC og så videre.
For å skille seg ut i landskapet har Discovery SVX oransje detaljer i eksteriør og interiør. Og så har den fått en tradisjonell girvelger i stedet for hjulet Land Rover normalt benytter.