-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mixn match fra Sin
Den bulgarske sportsbilen med track-gener har overlevd i mange år allerede, derfor må vi kunne regne med at de mener alvor med sitt siste innslag i bilfloraen.
Jeg liker åpningen på presentasjonen deres: SIN CARS er den superbil-produsenten som vokser raskest.
Det skal bli vanskelig både å bevise, og motbevise, noe slikt.
Men de har i hvert fall bygget sin R1 både i gateversjon og som GT4-bil i noen år nå, og de synes vel det er på tide med noe nytt.
Dermed dukker de første ideene om S1 opp. Den tekniske beskrivelsen virker troverdig, skissene, derimot, helt håpløse. Spesielt den rene profiltegningen – som man imidlertid nok ikke skal ta altfor bokstavelig.
Dette er nemlig bare en basisversjon. Alt man ellers måtte ønske skal kunne legges til.
Dører, frontrute eller sidevinduer eller tak, alt skal kunne monteres på. Du skal sågar kunne få sider som også dekker hjulene, slik at det hele nærmer seg en normal karosseri-oppskrift.
Et av argumentene er at dermed kan du skifte utseendet på bilen din i hele dens levetid.
Men mix og match tar ikke slutt her. Hele kraftavdelingen er også full av valgmuligheter.
Vil du har en forholdsvis heftig versjon på bensin, skal du få det. Plug-in hybrid? Versågod. Eller kanskje heltbatterielektrisk? Det finnes det også.
To bensinversjoner på 255 eller 365 hk. Plug-in versjonen vil få den samme 255 hesters 2-liters turbomotoren som den rene bensinbilen pluss en elmotor-pakke som starter på 90 kW.
Den får den samme ekstra vekten som den rene batterielektriske: 220 kg (uten at vekten på resten av bilen er oppgitt), og her er el-utstyret åpenbart den samme som på hybriden. 24 kW/h batterier, 90 kW motor – rekkevidde, inntil 200 km.
Folkene bak forteller at de planlegger å bygge den nye bilen både i Europa og i USA. Der har de søkt om å bli klasset som lav-volum produsent, hvilket gir dem muligheter til å bygge inntil 325 biler per år uten å måtte kollidere eller eksosteste dem.
Vi vil vite mer, og forhåpentlig kunne berolige litt med hensyn til estetikken, etter Genève-utstillingen i mars. S1 skal nemlig debutere der, og de første bilene skal leveres tidlig 2019. Prisene skal starte på 49.900 dollar.