-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nytt bybil-innslag
Det vil bli mange debutanter i Genève i år. E.Go, elektrisk og svært kompakt, er blant de mer spennende.
e.Go er en elektrisk bybil som springer ut fra de samme folkene og det samme miljøet (Universitetet i Aachen) som skapte StreetScooter.
Og det er i hvert fall et produkt som blir tatt på alvor nå.
Foreløpig er ikke e.Go noen faktor i bilindustrien, men se ikke bort fra at denne også er kommet for å bli.
Det er halvannet år siden vi traff den første gang. Etter det har et tett samarbeid med ZF gjort at de første personbil-utgavene, e.Go Life, skal i produksjon i april/mai i år.
Til Genève har de sikkert med seg Life, men det de er spesielt begeistret for nå er en sportsbil-variant av Life (jeg har vel egentlig litt vondt for å se for meg den), og en luksusutgave av kompaktminibussen Mover.
Vi har sett den også tidligere, men når de sier luksusversjon betyr det vel at den 465 cm lange boksen blir utstyrt som et mobilt konferanserom, eller som stuen hjemme hos deg – men fremdeles med ratt og pedaler.
Autonomi tilhører ikke førsterekken her.
Med Mover jobber e.Go og samarbeidspartnerne for å få den i produksjon april neste år.