-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volkswagen tilbyr egne ladebokser
Volkswagen tar grep for å gjøre overgangen til elbiler så smidig som mulig for kundene.
De er i ferd med å etablere sin egen kjede av We Charge ladestasjoner, i tillegg til samarbeidet de har med Ionity. Men dagens melding dreier seg om hjemme- eller på-jobb-lading.
For dette formålet ruller de ut en serie med ladebokser med betegnelsen ID. Charge. Med ladekapasitet på inntil 11 kW går det ifølge VW nesten fem ganger fortere enn ved lading fra en vanlig stikkontakt.
Dermed kan en ID.3 med et 58 kWt batteri fullades på rundt seks timer. Volkswagen forventer at omkring halvparten av all lading vil skje hjemme over natten.
Selskapet vil tilby tre ladebokser der hovedforskjellen er hvilke digitale funksjoner de tilbyr. Prisene starter på 399 euro, og boksene kan bestilles via Internett eller Volkswagens forhandlere fra slutten av november.
Foreløpig gjelder dette kun i Tyskland – ifølge informasjonssjef Anita Svanes er det foreløpig ikke tatt stilling til om den norske importøren skal tilby ladeboksene.
Innstegsmodellen med betegnelse ID. Charger til €399 leveres med en fast Type 2-kabel og ladekapasitet på inntil 11 kW avhengig av kursen den er tilkoblet.
ID. Charger Connect med en prislapp på 599 euro har digitale funksjoner som gjør at den kan kobles til hjemmenettet og smartfonen via WLAN eller LAN. LTE-oppkobling (4G) er også mulig som ekstrautstyr.
Det muliggjør at man fra hvor som helst har oversikten på bruk og ladeoperasjoner, og trekke fordeler av praktiske funksjoner som app-styring, fjernstyrt vedlikehold, jevnlige programvare-oppdateringer osv.
Toppmodellen ID. Charger Pro har innebygget strømmåler. I tillegg har den digitale funksjoner nevnt over. LTE 4G (inkludert data for hele livssyklusen) er inkludert i ladeboksen. Denne boksen har en prislapp på 849 euro.