-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En av ti
Når Brabus legger sin sjel i å bygge den ultimate Geländewagen blir den så eksklusiv at det holder med ti eksemplarer.
Brabus gjør det eksklusivt – deres G V12 900 «ONE OF TEN» skal kun bygges i ti eksemplarer.
Samtlige er antagelig solgt lenge før dørene stenger på IAA over helgen på tross av en eksportpris på 605.055 euro, eksklusive avgifter, og før du begynner å krysse av for tilleggsutstyr.
Med utgangspunkt i V12-eren på seks liter som benyttes i S 600 L, hvor den har 530 hester, har Brabus boret opp de 12 sylindrene til et volum på 6,3 liter og byttet ut turboer og eksosmanifoil.
Herfra henter de ut 900 hestekrefter og et dreiemoment på formidable 1500 Newtonmeter (som elektronisk tunes ned til 1200 Nm).
Null til hundre på 3,8 sekunder og en toppfart – elektroniske begrenset – på 280 km/t er mildt sagt imponerende for en bil som veier 2660 kg!
Et eksosanlegg i rustfritt stål sørger for at du kan nyte den hese eksoslyden i Sport-innstillingen, men når du ønsker å opptre mer diskret velger du «Coming Home»-modus. De to doble eksosrørene på utstillingsbilene kommer ut foran bakhjulene.
Brabus Widestar utvider bilens bredde med 10 cm slik at du får plass til en solid hjulutrustning. Utstillingsbilen har 24-tommere med 295/30 R 24 foran og 355/25 R 24 bak, men Brabus tilbyr også andre alternativer.
Innomhus er det kvalitetsskinn som dominerer, selvsagt i de valører du foretrekker. I dette tilfellet har Brabus kombinert porselensfarget skinn med sadelbrunt, mens taket er trukket med sort Alcantara. Oransje kontrastsømmer frisker opp det hele.