-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daimlerchrysler holder på sin "Think"
En litt kuriøs historie på tampen av Th!nk-tragedien. For nesten to år siden kjøpe Daimlerchrysler et rart lite selskap som bygde Golf-carts. Elektriske. Det ble hetende Global og var – og er Daimlechryslers Th!nk

Da Ford dro ut kontakten, også for Th!nk Neighbour, hadde de solgt 2.214 av disse greiene, og de brukte mangel på kundeinteresse som argument for å klippe ledningen.
Men samtidig har Daimlerchryslers Global på en eller annen må klart å selge ca. 5.000 i året av sin merkverdighet, som riktignok er utstyrt med noen flere bilkomponenter nå, for å gjøre den mer pålitelig og tryggere. Dessuten er de hovedleverandør til et 13.000 hus stort prosjekt nær Los Angeles og forhandler om to enda størreprosjekter.
Larry Oswald, som er DCs mann på hybride og elektriske Daimlerchryslere, sier ganske klart at Global går tilfresstillende og er profitabel og at de har null planer om å droppe den delen av virksomheten.
Også GM har et slikt prosjekt et eller annet sted, men de snakker ikke høyt om det og det dreier seg bare om en distribusjonsavtale med noen som heter Club Car, som bygger noe som heter Pathway.
Så dermed et det bare Ford som er batteriløs av de tre store. Hva er det de andre skjønner som ikke Ford forstår?