-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
American Street Rod
Først var dere med blant de zany trehjulingene. Så har jeg tatt dere med på en reise jorden rundt. Den skal vi avslutte i dag, før vi i siste bolk ender opp i det de fleste av dere antakelig forbinder med kit cars: Engelske, stort sett to-setere, stort sett åpne. Bare vent, det er duket for en og annen overraskelse der også.
Men de leverer mer enn det. For det første er de store på chassiser. Rør-rammen deres ser nesten litt for racing ut til å passe rod-scenen, men de påstår den kan brukes under for eksempel førkrigs Forder. Den skreddersys til mellom 98 og 114 akselavstand, tar en rekke V8 motorer, er uavhengig i alle hjørner og koster fra 12.500 for bare ramma til nesten 30.000 for rullende chassis med komplett V8 drivlinje.
Det finnes også en annen ramme som er bedre egnet til dagens tekst, som egentlig har stive aksler både foran og bak, men som kan bygges om til uavhengig foran, og senkes både her og der.
Til å feste på toppen finnes det flere plastskall som ser ut til å være av høy kvalitet. Et heter 32 roadster og er aldeles nydelig med Smooth Cowl. Men panseret kan selvfølgelig også leveres med luftutslipp på sidene og da utProwler den enhver Prowler. En 37 Roadster gjør at man lurer på hva en Morgan AeroEight egentlig driver med, det er jo slik som denne de skal se ut. Dessuten er det en 32 Coupé som egentlig også er ganske fin, men i taket-på-avdelingen er det den kommende Willysen som tar prisen.
I USA er det ingen problemer med å få aksept for disse byggesettene i Hot Rod miljøet. Når alt kommer til alt er jo en hver Hot Rod et resultat av et byggesett. Det er bare det at noen av dem har man bygget mer på selv, enn på de andre.