-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Think i utlendighet tilbake
De første Think-bilene er kommet tilbake til Norge. I den første forsendelsen fra USA var det åtte biler og det er ventet nye biler til landet hver uke.
–Vi har en liste på rundt 100 interesserte kunder, sier informasjonssjef Jan Johansson i Ford Motor Norge. Vi vil alt i neste uke ha en tilstelning der vi skal markere at de norskproduserte bilene endelig er kommet tilbake til Norge. Først etter denne seremonien vil biler komme til forhandlere.
Ford vil ikke si hva prisen blir for Think-bilene som virkelig har fått fartstid. De er bygget ved Think-fabrikken i Aurskog. Deretter er det sendt med bilbåt til USA og de fleste bilene har vært i California. Og etter at Ford besluttet seg for å avslutte samarbeide med Think, er bilene nå sendt tilbake til Europa og Norge.
Noen av elbilene er knapt kjørt en meter bortsett fra til og fra bilbåtene. Andre biler har vært leiet ut – og Ford vil sjekke alle biler grundig slik at bare biler av god kvalitet vil bli solgt i Norge.