-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
F1-arkitekt med plan for Rudskogen
Herman Tilke, mannen bak de nye F1-banene i Shanghai, Bahrain, Malaysia og mange andre steder, har utarbeidet en plan for en internasjonal bane på Rudskogen. Nå ønsker Harald Huysman tippemidler for å sette i gang byggingen.
Harald Huysman har blitt kjent med Tilke gjennom Michael Schumacher og forteller at den tyske racing-arkitekten raskt fattet interesse for å utarbeide planer for Rudskogen ut fra de store mulighetene som ligger i terrenget rundt banen. Den planlagte banen vil få en høydeforskjell på hele 42 meter hvilket er ganske unikt i banesammenheng.
Banen vil etter utbyggingen snu kjøreretningen, slik at man kjører mot klokka. I dobbel forstand, kan man si. Dette medfører samtidig at den verste motorstøyen vil havne i en grop og ikke spres så lett utover terrenget, til glede for de naboer som synes motorstøyen er sjenerende i dag.
- Planene har en kostnadsramme på ca 70 millioner kroner, så vi er helt avhengige av tippemidler for å kunne foreta utbyggingen, sier Harald Huysman, hovedaksjonær og daglig leder for Rudskogen AS til BilNorge.no. – Vi har allerede et godt grunnlag i dagens anlegg, og kommunen har sagt seg villig til å stille til rådighet nødvendig tomt for en utvidelse. Vi har diskutert saken med Norges Bilsportforbund og håper Rudskogen kan bli et fremtidig praktanlegg for norsk bilsport, noe vi trenger sårt.